Echipa

Grădinița Tesori nr.3 – Copou

delia-socoleanuDelia Socoleanu – director, asistent Montessori AMI 0-3 aniami2 copy

Sunt o norocoasă că viața mi-a deschis calea spre universul steluțelor. M-am specializat ca student și masterand la Facultatea de Filosofie, deși definitorie în alegerea drumului meu în viața a fost parcurgerea cursurilor la Liceul Pedagogic. Anii pe care i-am petrecut în mijlocul copiilor m-au făcut să înțeleg că a fi educator nu este doar o meserie, ci un mod de viață, mai ales după ce am îmbrățișat metoda Montessori. Fiecare zi este fascinantă, căci descoperi nu doar capacitățile extraordinare ale copilului de a se adapta zi de zi la mediul înconjurător, ci te redescoperi, te regrupezi și te reinventezi mereu.

Sunt extrem de încântată că am posibilitatea de a mă afla zilnic într-un mediu armonios, în care este preocuparea noastră ca adulți este de a contribui la formarea unor copii independenți, echilibrați, responsabili, alături de o echipă implicată și creativă. Sunt norocoasă că al meu copil are șansa de a crește și a se dezvolta într-un astfel de mediu.

 

shadow-line

cristina-jilavuCristina Jilavu – psiholog, educator asistent 3-6 aniasistent Montessori AMI 3-6 aniami2 copy

Încă din facultate am fost fascinată de cei mici şi de modul în care ei înţeleg situaţiile, oamenii şi mai ales de modul în care ei îmi arătau care erau lucrurile cu adevărat importante. Lucrez de 7 ani cu copiii, şi am învăţat să-i apreciez pe fiecare în parte, să le dau încredere că pot face lucrurile pe care şi le  propun, să îi respect şi să-i iubesc, iar  ceea ce ei îmi ofereau la schimb era mult, mult mai mult!

În 2008 am terminat Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei, specializarea Psihologie,  iar în 2015 am absolvit Institutul pentru Cuplu şi Familie din Iaşi,  din septembrie 2016 find psihoterapeut de cuplu şi familie  în supervizare, acreditat de Colegiul Psihologilor. De asemenea din martie 2016 sunt asistent  Montessori, acreditat AMI,  pentru nivelul de vârstă 3-6 ani.  În fiecare etapa de formare a mea  am avut  ca centrul de interes copilul şi mediul în care acesta devine „om mare”. Acesta vreau să fie şi rolul meu aici: Să ajut copilul să se descurce singur, să-l sprijin atunci când simte că  îi este greu, să-l ajut să aibă încredere în propriile idei şi puteri,  să fiu martoră la construcţia lui.

 

shadow-line

Elena Ștefăniu – coordonator Copou, asistent Montessori AMI 6-12 aniami2 copy

shadow-line

simona-vaman

 

Simona Vaman – educator principal, pedagog Montessori AMI în formare 0-3 ani, asistent Montessori AMI 0-3 aniami2 copy

Pe lângă toate lucrurile pe care le-am învățat și le învăț „ca om mare” despre educație, cred că pe cele esențiale le știu încă de la vârsta copiilor cu care lucrez acum. De aceea, de câte ori sunt lângă ei încerc să nu uit cum am fost eu la vârsta lor, cum mi-a plăcut sau mi-ar fi plăcut să învăț, să comunic, să râd, să mă joc. Și văzându-i cum cresc în fiecare zi, îmi amintesc câtă nevoie de dragoste și atenție au cei mici. Cred că atunci când cei mari își amintesc lucrul acesta, lumea e deja un pic mai bună.

shadow-line

catalina-mutihac

Cătălina Crețu - educator principal, pedagog Montessori AMI în formare 0-3 ani, asistent Montessori AMI 0-3 aniami2 copy

Mă bucur să fiu unul dintre educatorii steluțelor Tesori, să le fiu alături pe drumul cunoașterii și să descoperim împreună o lume minunată unde copilăria este o adevărată comoară. Am absolvit facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, specializarea Pedagogia Învățământului Primar și Preșcolar, iar participarea la cursul de asistent Montessori m-a făcut să îmi dau seama cât de mult mi se potrivește această metodă și cum educarea copiilor se poate realiza și altfel.

”Limpede nu vezi decât cu inima. Miezul lucrurilor nu poate fi văzut cu ochii.”(Antoine de Saint-Exupery)

 

 

shadow-line

 

lorena-bejanLorena Bejan – educator asistent 0-3 ani, asistent Montessori AMI 0-3 aniami2 copy

Pentru mine, Montessori înseamnă simplitate. Reprezintă expresia fericirii depline din ochii copilului, care se simte iubit, acceptat, respectat, care știe ca el și tot ce înseamna ființa lui, au însemnătate. Pentru adulți, pentru toată lumea din jur. Viața mea se desfășoară acum în acest mod, simplu și firesc, în mijlocul copiilor. Dăruind iubire și primind-o înapoi multiplicată.

M-am pregătit profesional pentru alte domenii de activitate, unde am lucrat un număr de ani. Dar m-am regăsit apoi în preajma copiilor, aici am aflat și aflu în continuare adevăruri despre mine. Și pregătesc în continuare, învățând mai ales de la ei, de la copii, pentru ei sunt cei mai buni profesori, sunt desăvârșiți.

shadow-line

anca-neguriciAnca Negurici - educator principal, pedagog Montessori AMI 3-6 aniami2 copy

Mă numesc Anca Negurici și știam despre mine de ceva timp că îmi plac copiii. Ce am aflat însă, acum 4 ani, cu bucurie, a fost că îmi plac extraordinar de mult copiii descoperiți de Maria Montessori, aceeași pe care îi avem și noi acasă, doar că văzuți într-o nouă lumină: cea de ființe pe drumul spre viață, în plin proces de auto-formare, debordând de energie creatoare. În mediul potrivit și având alături adulți care se abțin din a le pune obstacole, copiii sunt capabili de atât de multe. De la respect, empatie și grija față de ce se găsește în jurul lor, până la încrederea naturală în forțele proprii.

Drumul meu până aici a fost plin de aventuri, atât în experiența de a coordona proiecte pentru copii, cât și în experiențele de educator, în țară și în străinătate și mai ales în anii de cursant Montessori 3-6 ani AMI desfășurat la București.

Mă bucur să fiu parte din echipa Tesori, unde pot fi martor și partener copiilor noștri zi după zi, cu drag!

shadow-lineclaudia-olaru

Claudia Olaru – educator asistent 3-6 ani

În acest Univers nemărginit, eu sunt Claudia Olaru. Modestia, altruismul, muzica, frumosul, o carte bună, râsul din toată inima, sunt câteva cuvinte care ar putea vorbi despre ceea ce sunt și ceea ce îmi place. Oamenii din jurul meu sunt puțini, însă toți cei ce sunt, sunt în sufletul meu. S-au ales cumva cu tot dragul și îmi sunt mereu alături.
Despre ceea ce sunt, am amintit, însă despre ceea ce fac atunci când sunt la lucru, e o altă poveste. Absolventă a științelor sociale, specializarea asistență socială, am ales să fiu mereu în preajma copiilor, mai mari sau mai mici. Lucrurile au prins contur însă, acum 4 ani când am devenit asistent educational. Acolo am pus tot dragul meu de copii și am descoperit cu adevarat cât de frumos este să fii parte din viața lor. Pentru fiecare copil sunt un ghid blând, un observator în umbră, un umăr pe care copiii își descarcă tristețea, un om cu care își împart bucuria și entuziasmul, sunt cel ce știe să îmbine armonios, consecvența, fermitatea, autocontrolul. E o provocare la care răspund zilnic și nu mă aflu doar în postura celui ce oferă zilnic. Sunt omul care primește zilnic lecții de la copii, învățături valoroase, ce te fac să privești către propria persoană și să te întrebi: unde greșim ca și adulți, de ne pierdem inocența,  acel ceva unde totul pare a fi simplu, bun, onest.

 

 

shadow-line

andra-nacu

Andra Nacu – profesor opțional limba engleză

Noi, educatorii, profesorii și învățătorii, suntem niște resurse care stau la dispoziția curiozității copiilor. Înclinarea spre un domeniu care are ca scop dezvoltarea unor abilități deja însușite ale copiilor m-a ajutat să îmi aleg meseria de profesor. Este cunoscut că învățarea limbilor străine se face de timpuriu datorita unei capacități inepuizabile de absorbție a informațiilor din partea copiilor. Cunoștințele academice în domeniul literelor sau a didacticii predării limbilor străine sunt fără fond dacă nu sunt consolidate prin punerea lor în practică. Copiii joacă un rol în dezvoltarea noastră profesională și personală; totodată ei sunt ”consumatorii” de informații pe care noi le furnizăm.

Pregătirea mea profesională constă în finalizarea studiilor de licență (specializarea română – engleză) și masterat (specializarea Studii Americane) din cadrul Universității ”Alexandru Ioan Cuza” din Iași. De asemenea am absolvit modulele psihopedagogice I și II și de psihopedagogie specială din cadrul Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic al Universității ”Alexandru Ioan Cuza” din Iași.

shadow-line

magdalena-mardari

Magdalena Mardari – profesor opțional limba germană

Dintotdeauna mi-a plăcut să pot împărtăși cunoștințele mele și celorlalți, căutînd metode potrivite de transmitere a acestora. În urma practicii pedagogice din cadrul modulului psihopedagogic I pe care l-am urmat, mi-am dat seama cît de important este să te pliezi pe fiecare copil în parte. Modelul educațional Montessori mi-a oferit astfel un sens aproape de sufletul meu, copilul fiind prioritar în acest mediu. În TESORI am învățat că toți copiii sînt minunați și că au potențial inimaginabil. Prin curiozitatea specifică vîrstei, cu ajutorul minții absorbante, copiii învață mai ușor o limbă străină. Cu cît este mai fragedă vîrsta la care micuțul este expus la cea de-a doua limbă, cu atît îi este mai ușor să deprindă vocabularul și baza articulatorie a altei limbi. A învăța timpuriu două limbi stimulează capacitățile cognitive ale copilului și dezvoltă o gîndire mai flexibilă. Cu cît activitățile prin care cei mici sînt expuși la limbă sînt mai diversificate (cîntece, povești, jocuri de mișcare, jocuri cu imagini ș.a.m.d.), cu atît respectiva limbă străină va fi mai atractivă. Este fascinant să lucrezi cu cei mici, bucuriile și satisfacțiile fiind inefabile. Misiunea mea, alături de a întregii echipe TESORI, este de a ajuta la formarea unor copii independenți și de a le fi alături pe parcursul dezvoltării lor, oferindu-le siguranță și încredere.

Am absolvit Facultatea de Litere din cadrul Universității Alexandru Ioan Cuza din Iași, în prezent fiind masterandă la aceeași facultate și urmînd cursuri de perfecționare la Centrul Cultural German din Iași.

shadow-line

daniel

Dănuț Lazăr – profesor opțional pictură

Îmi plac foarte mult copiii și vreau să le arăt frumusețea artei.