Echipa

Grădinița Tesori nr.2 – Tătărași

 

delia-socoleanuDelia Socoleanu  – director, asistent Montessori 0-3 aniami2 copy

Sunt o norocoasă că viața mi-a deschis calea spre universul steluțelor. M-am specializat ca student și masterand la Facultatea de Filosofie, deși definitorie în alegerea drumului meu în viața a fost parcurgerea cursurilor la Liceul Pedagogic. Anii pe care i-am petrecut în mijlocul copiilor m-au făcut să înțeleg că a fi educator nu este doar o meserie, ci un mod de viață, mai ales după ce am îmbrățișat metoda Montessori. Fiecare zi este fascinantă, căci descoperi nu doar capacitățile extraordinare ale copilului de a se adapta zi de zi la mediul înconjurător, ci te redescoperi, te regrupezi și te reinventezi mereu.

Sunt extrem de încântată că am posibilitatea de a mă afla zilnic într-un mediu armonios, în care este preocuparea noastră ca adulți este de a contribui la formarea unor copii independenți, echilibrați, responsabili, alături de o echipă implicată și creativă. Sunt norocoasă că al meu copil are șansa de a crește și a se dezvolta într-un astfel de mediu.

 

 

shadow-line

simona-antonSimona Anton – coordonator Tătărași, educator principal, pedagog Montessori AMI 3-6 aniami2 copy

Mă numesc Anton Simona, sunt o persoană deschisă și pozitivă și meseria pe care o am mă reprezintă și mă împlinește. Absolventă a Facultății de Pedagogie, am ales să lucrez în acest domeniu, deoarece cred cu tărie că la baza unei educații echilibrate și depline stă afecțiunea și împlinirea nevoilor emoționale ale celor mici.

Motivată de această convingere, am absolvit la Institutul Montessori din București cursul de pedagog Montessori, pe nivelul de vârstă 3-6 ani, acreditat de Association Montessori Internationale.

Iubesc ceea ce fac și o fac din convingerea că felul în care creștem și ne dezvoltăm în perioada copilăriei mici ne determină transformarea în adulții de mai târziu.

Doresc să contribui la formarea unor oameni echilibrați din punct de vedere emoțional și nu numai, responsabili, capabili să ofere și să primească și capabili să dezvolte relații sănătoase cu cei din jur.

De aceea, sunt dedicată acestei meserii și investesc în ceea ce fac, satisfacțiile primite fiind printre cele mai frumoase.

 

shadow-line

cristina-jilavuCristina Jilavu – psiholog, educator asistent 3-6 aniasistent Montessori AMI 3-6 aniami2 copy

Încă din facultate am fost fascinată de cei mici şi de modul în care ei înţeleg situaţiile, oamenii şi mai ales de modul în care ei îmi arătau care erau lucrurile cu adevărat importante. Lucrez de 7 ani cu copiii, şi am învăţat să-i apreciez pe fiecare în parte, să le dau încredere că pot face lucrurile pe care şi le  propun, să îi respect şi să-i iubesc, iar  ceea ce ei îmi ofereau la schimb era mult, mult mai mult!

În 2008 am terminat Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei, specializarea Psihologie,  iar în 2015 am absolvit Institutul pentru Cuplu şi Familie din Iaşi,  din septembrie 2016 find psihoterapeut de cuplu şi familie  în supervizare, acreditat de Colegiul Psihologilor. De asemenea din martie 2016 sunt asistent  Montessori, acreditat AMI,  pentru nivelul de vârstă 3-6 ani.  În fiecare etapa de formare a mea  am avut  ca centrul de interes copilul şi mediul în care acesta devine „om mare”. Acesta vreau să fie şi rolul meu aici: Să ajut copilul să se descurce singur, să-l sprijin atunci când simte că  îi este greu, să-l ajut să aibă încredere în propriile idei şi puteri,  să fiu martoră la construcţia lui.

 

shadow-line

educ15_viorica-chiritoiuViorica Chirițoiu – profesor opțional limba engleză

„Să nu-i educăm pe copiii noștri pentru lumea de azi. Această lume nu va mai exista când ei vor fi mari și nimic nu ne permite să știm cum va fi lumea lor. Atunci să-i învățăm să se adapteze. (Maria Montessori)

Numele meu este Viorica Chirițoiu și mă bucur să însoțesc steluțele Tesori pe drumul cunoașterii. Am absolvit cursurile Facultății de Litere din cadrul Universității Al.I. Cuza din Iași, specializarea Română-Engleză. Pe durata facultății am lucrat alături de copii de gimnaziu și liceu. Cu cei mici am început să lucrez după terminarea facultății și am fost fascinată de felul în care văd ei lumea. Lucrez cu cei mici de șase ani și fiecare zi e plină de miracole. Meseria de pedagog este una încărcată de bucurii și satisfacții, dar și plină de provocări. Ea ne ajută să păstrăm mereu viu copilul din noi și să ne retrăim copilăria. Pentru mine e important ca cei mici să vină la grădiniță cu drag și bucurie, să simtă că sunt ascultați și că se pot dezvolta în ritmul propriu. Îmi doresc să îi ajut pe copii să crească frumos și armonios, să aibă încredere în ei și să fie independenți, deoarece „nu creștem copiii pentru noi înșine ci pentru ei înșiși”.

 

shadow-linemagdalena-mardariMagdalena Mardari – profesor opțional limba germană

Dintotdeauna mi-a plăcut să pot împărtăși cunoștințele mele și celorlalți, căutînd metode potrivite de transmitere a acestora. În urma practicii pedagogice din cadrul modulului psihopedagogic I pe care l-am urmat, mi-am dat seama cît de important este să te pliezi pe fiecare copil în parte. Modelul educațional Montessori mi-a oferit astfel un sens aproape de sufletul meu, copilul fiind prioritar în acest mediu. În TESORI am învățat că toți copiii sînt minunați și că au potențial inimaginabil. Prin curiozitatea specifică vîrstei, cu ajutorul minții absorbante, copiii învață mai ușor o limbă străină. Cu cît este mai fragedă vîrsta la care micuțul este expus la cea de-a doua limbă, cu atît îi este mai ușor să deprindă vocabularul și baza articulatorie a altei limbi. A învăța timpuriu două limbi stimulează capacitățile cognitive ale copilului și dezvoltă o gîndire mai flexibilă. Cu cît activitățile prin care cei mici sînt expuși la limbă sînt mai diversificate (cîntece, povești, jocuri de mișcare, jocuri cu imagini ș.a.m.d.), cu atît respectiva limbă străină va fi mai atractivă. Este fascinant să lucrezi cu cei mici, bucuriile și satisfacțiile fiind inefabile. Misiunea mea, alături de a întregii echipe TESORI, este de a ajuta la formarea unor copii independenți și de a le fi alături pe parcursul dezvoltării lor, oferindu-le siguranță și încredere.

Am absolvit Facultatea de Litere din cadrul Universității Alexandru Ioan Cuza din Iași, în prezent fiind masterandă la aceeași facultate și urmînd cursuri de perfecționare la Centrul Cultural German din Iași.

 

shadow-lineeduc15_blank

Ionela Lazăr – profesor opțional pictură

Mă bucur să fac parte din echipa Tesori. În calitate de profesor pentru opționalul de Educație Plastică vă invit cu drag să faceți cunoștință cu universul minunat al culorilor, al formelor personalizate, al libertății de exprimare cu ajutorul penelului și creionului. Împreună vom descoperi o lume aparte în care copilul și   imaginația sunt esențiale pentru adultul de mai târziu.

„Fiecare copil este un artist. Problema este să rămai un artist când crești.” (Picasso)